Vertrouwenspersoon

Waarom een vertrouwenspersoon?

Een vertrouwenspersoon is er voor medewerkers die meldingen of klachten hebben over ongewenst gedrag zoals:

  • agressie en geweld
  • seksuele intimidatie/ongewenste intimiteiten
  • pesten
  • discriminatie

Als werkgever  ben je ondernemer, manager, leidinggevende en heb je je eigen expertise.  Ook heb je de verantwoordelijkheid over medewerkers.

Alleen hoe doe je dat nu op de juiste manier? Hoe zorg je nu voor die tevreden medewerkers?

Tenslotte weet je dat een tevreden medewerker zorgt voor een tevreden klant.

Een verplichting die je als werkgever hebt is je medewerkers te beschermen tegen psycho sociale arbeidsbelasting.

Nu kan ik me voorstellen dat dit niet 1 van je expertises is!

DiFiducia helpt hierbij. Hoe?

 

Wij zorgen er, met jouw bedrijf, voor dat het vertrouwen van je medewerkers weer groeit, waardoor het vertrouwen van de klant ook groeit.

Groei van je medewerkers betekend groei van je bedrijf.

DiFiducia is in 2015 opgericht om te helpen het vertrouwen in jezelf, de ander, bedrijven, organisaties en klanten terug te vinden.

 

Vertrouwen is het sleutelwoord; in jezelf, in elkaar, in mij

 

DiFiducia helpt je deze groei en ontwikkeling op basis van vertrouwen weer op te bouwen.

DiFiducia kan helpen bij o.a. de volgende onderwerpen:

  • Zorgen voor een luisterend oor
  • Pesten op de werkvloer, beleid en bespreekbaar maken
  • Ongewenste omgangsvormen, hoe ga je hier nu mee om en wat is het?
  • Duurzame inzetbaarheid en PSA
  • Training voor leidinggevenden, management en medewerkers

Als vertrouwenspersoon bied ik medewerkers een vertrouwelijk gesprek.

Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen?

Neem vrijblijvend contact op voor een afspraak.